§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem theworldisyoursstore.pl prowadzony jest przez Patryk Dąbała z siedzibą w Elblągu.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego, składania zamówień oraz zasady sprzedaży e-booka pt. "Jak wyjść z problemów finansowych.".

§2 Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna składająca zamówienie w Sklepie.
  2. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem theworldisyoursstore.pl, za pośrednictwem którego Klient może zakupić Produkt.
  3. Produkt – e-book w formacie cyfrowym oferowany do sprzedaży w Sklepie.
  4. Regulamin – niniejszy dokument.

§3 Warunki korzystania ze Sklepu

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie urządzenia z dostępem do Internetu oraz przeglądarki internetowej.
  2. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z przepisami prawa oraz niniejszym Regulaminem.

§4 Składanie zamówień

  1. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez stronę internetową Sklepu.
  2. W celu złożenia zamówienia należy:
  • wybrać Produkt,
  • kliknąć „Kup teraz”,
  • wypełnić formularz zamówienia,
  • dokonać płatności za pomocą dostępnych metod płatności.
  1. Po zaksięgowaniu płatności, na adres e-mail podany w zamówieniu zostanie przesłany link do pobrania e-booka.

§5 Płatności

  1. Ceny produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (jeśli dotyczy).
  2. Sklep umożliwia płatność online poprzez np. Przelewy24, PayPal, Stripe, Blik, przelew tradycyjny.

§6 Dostawa produktu

  1. Produkt dostarczany jest w formie pliku cyfrowego PDF na adres e-mail Klienta.
  2. Czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 24 godziny od momentu zaksięgowania płatności (zwykle natychmiast).

§7 Odstąpienie od umowy

  1. Zgodnie z art. 38 ustawy o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
  2. Składając zamówienie, Klient wyraża zgodę na natychmiastowe wykonanie umowy i utratę prawa do odstąpienia.

§8 Reklamacje

  1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej zakupu.

Reklamacje należy zgłaszać drogą mailową na adres: eugeniuszkozakowski@gmail.com


  1. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

§9 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Patryk Dąbała.
  2. Dane osobowe Klienta są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji zamówienia i zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych.
  3. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu.

§10 Postanowienia końcowe

  1. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 05.04.2025.